10.2.2010

Vaarallinen pianonvirittäjä

Tämä laulu sai alkunsa talvisella mökkireissulla. Eeva kikkaili akustisella kitaralla riffin ja siihen päälle pöllittiin jostain Atomic Swingin biisistä bassokuvio. Biisi kertoo ystävyydestä ja ajasta, jolloin rahat ja kalja eivät koskaan loppuneet! Jos ihminen on hulvaton hän on jättänyt hulvan narikkaan, simppeliä eikös?!

VAARALLINEN PIANONVIRITTÄJÄ
lähdetäänkö taas dingaamaan kun viimeksikin
meillä oli niin hauskaa vaik oksensinkin

luukutetaan taas leeviä niinkuin aina
sulle kyllikki mulle marja-leena

muistatko kun ei aamulla podettu karpelaa
vaan uuteen nousuun taas jatketaan jukeboksiin markkoja

luukutetaan taas rokkia niin kuin aina
otetaanko me bisset vai margaritat

tähän iltaan meitä mahtuu vain kaksi siskot sekoaa
miten mahtavaa tänään hulvat pannaan narikkaan
tehkää tilaa nämä kissat pistää haisemaan
otetaanpa taas bouncy bouncy me bailataan

me tarvitaan lisää liksaa ja vapaa-aikaa
ei jaksa enää olla duunissa nyt karataan

luukutetaan taas leeviä niin kuin aina
sulle kyllikki mulle marja-leena
luukutetaan taas rokkia niin kuin aina
otetaanko me bisset vai margaritat

tähän iltaan meitä mahtuu vain kaksi siskot sekoaa
miten mahtavaa tänään hulvat pannaan narikkaan
tehkää tilaa nämä kissat pistää haisemaan
otetaanpa taas bouncy bouncy me bailataan

ei kiinnosta päivätyö ei kiinnosta iltatyö ei kiinnosta vuorotyö ei kiinnosta työ
en säästä eläkettä en tahdo omaa kämppää en tahdo autoa enkä vaaleita farkkuja
en sotkan sohvia minä olen vaarallinen olen todella vaarallinen pianonvirittäjä

tähän iltaan...

Ei kommentteja: