5.2.2010

Roikkumaan langoille (Hanging On The Telephone)

Tämä käännös tehtiin alunperin Rockfutiksen SM-turnauksessa soittanutta Mimmiliiga Allstars bändiä varten. Omasta mielestämme käännös onnistui niin hyvin, että halusimme ottaa sen Jalankulkuämpärin ohjelmistoon mukaan. Blondie on vaan paras. Päädyimme akustiseen versioon levylle, koska halusimme tuoda kappaleeseen erilaisen oman näkökulman. Keikoilla saattaa tulla jonkunmuunlainen versio...

ROIKKUMAAN LANGOILLE
mä veivaan numeroa nollayhdeksän
ootan vastaustas linja hälyttää
jos et vastaa ei toimi juttu tää
en jää roikkumaan langoille
en jää roikkumaan langoille

sun äitis sanoi ettet ole kotona
onko totta se vai oonko sokea
mä jätin viestin nyt ootan soittoa
ooh eiks voitais jutella
ooh eiks voitais jutella
ooh eiks voitais jutella
en jää roikkumaan langoille
en jää roikkumaan langoille

ois kiva kuulla ääntäs on jo ikävä
jos voisit soittaa tää täytyy selvittää
en aio jatkaa tahdon totuuden tietää
en jää roikkumaan langoille

kun sitten soitat aion sulle sanoa
et ole arvoiseni jos et rakasta
mua täysillä ja sata lasissa
ooh mä tahdon sinut vaan
ooh eiks voitais jutella
ooh mä tahdon sinut vaan
en jää roikkumaan langoille
ei enää soitella
ooh ei enää soitella
ooh mä oon sun ovella
ooh mä oon sun ovella