6.2.2010

Ansa, Tauno ja Taunus

Sanat ja sävellys oli valmiina jo ensimmäisen levyn äänityksiin, mutta silloin emme vielä löytäneet oikeaa rakennetta kappaleelle, joten jätimme sen hautumaan seuraavaa levyä varten. Iloinen ralli sopii kesäisiin autoiluretkiin!


ANSA, TAUNO JA TAUNUS
mennään meksikoon tai meilahteen mutta ajellaan hei beibi ajellaan
on auto kuuma ja sinä myös ja me ajellaan ajellaan

laita ilmastointi päälle mä hikoilen
kätes olkapäälläin tunnen mä vapisen

viet rannalle tuut lähelle ja me halitaan halitaan
tuoksut bensalle ja mä kukille ja me pussaillaan pussaillaan

laita automankka päälle me tanssitaan
kätes reidelläni tunnen mua pelottaa

mennään kotiin jo mua väsyttää ei enää ajella ei ajella
on auto kylmä ja minä myös ei enää ajella ei ajella

laita lämmitykset päälle mä palelen
kätes povellani tunnen mä pakenen

auto toimii oijoijoijoi
jarrut toimii oijoijoijoi
nyt toimii oijoijoijoi

Ei kommentteja: