9.2.2010

Onnelliset hymyilee käsikkäin ja hymyilee

Ultimate-mega-giga-just-eilen-tavattiin-ja-nyt-oon-ihan-rakastunu-laulu. Rakkauden ja hyvänolon multuhuipentuma! Kaikki tietää tunteen, kun ajattelee tavanneensa juuri sen oikean, ja on valmis varaamaan kirkon heti. Tässä kappaleessa puhaltaa lämmin kesätuuli.

ONNELLISET HYMYILEE KÄSIKKÄIN JA HYMYILEE
aamulla kaihtimet seepraraidat selkääsi piirtää kahvin keitän
menen pissalle nauran ääneen ja ihmettelen
tuntuu kuin oisin tuntenut sut tutustutaan pikkuhiljaa pukeudut t-paitaan haetaan pyörät ja seikkaillaan

olalla putkikassi toinen käsi vapaana tarttumaan omaani
on niin kuumakin tuot jaffaa ja hymyilet
tuntuu kuin oisin tuntenut sut tutustutaan maisemaa en huomaa poljetaan katsot mua pyöräsi ajaa ojaan

kun tartut minun käteeni
olen ihan että voi hitsi

hyvin valvotut yöt eivät väsytä päivällä ei oo niin väliä
nuotissa pysy en naurahdat sinä hyväksyt sen
tuntuu kuin oisin tuntenut sut tutustutaan huomaamatta painaudun lujempaa voinko tähän jäädä olemaan

kun tartut minun käteeni
olen ihan että voi hitsi
ja hipaisusta lasketaan
pidä kiinni mua huimaa

tartun sinun käteesi
vien takaisin kotiini
näytän kaikki valokuvani
myös ne missä oon alasti pienenä

kun tartut minun käteeni
olen ihan että voi hitsi
hipaisusta lasketaan
pidä kiinni mua huimaa

tartun sinun käteesi
sut vien takaisin kotiini
solisluutani hipaiset
sulkisitko kaihtimet

Ei kommentteja: