29.1.2010

Älä kerro äidille

Laulu sai alkunsa joskus 2007 keväällä, kun olimme olleet koko bändin voimin DTM:ssä hieman bailaamassa ja Tuija oli tästä kokemuksesta inspiroituneena säveltänyt ja sanoittanut kotonaan pätkän "missä lienee diskossa, mitä äitikin tästä tykkää".
Kappaleen alku "Stockan herkussa hengailin, pokasin vain salaatin" saattaa hämmentää kuulijoita, joten avataan tarinaa hieman: jossain terassikeskustelussa joskus Pinja kuunteli ihmeissään kun puhuttiin, että Herkku on yleinen homoseksuaalien pokailumesta. Keskustelun edetässä kävi ilmi ettei kyseessä olekaan Stockmannin Herkku eli elintarvikeosasto vaan legendaarinen Hercules-gaybar...



ÄLÄ KERRO ÄIDILLE

stockan herkussa hengailin pokasin vain salaatin

kunnes viimein tajusin mun on mentävä diskoon


missä lienee diskossa mitä äitikin tästä tykkää

joo mä pian lähden pois eikä kukaan saa tietää


nyt tulee hyvä biisi otan iisisti ja jammailen

sä tanssit mua kohden ja näytät coolit liikkeet

mennään diskoon


mikä mättää tytöissä eka treffeillä muuttaa yhteen

mä vaan haluun jutella ja mennä lisää diskoon


annat avaimesi käännyn kannoillani pois menen

oisin voinu treffaa ja kanssas lähtee leffaan mutta sä menit sekaisin

mennään diskoon

lennän diskoon


nyt tulee hyvä biisi otan iisisti ja jammailen

sä tanssit mua kohden ja näytät coolit liikkeet

voisin vähän jopa vaikka seurustella kunhan vaan ei ala ahdistaa

pari kriteeriä ei tarvi kiirehtiä voitaisko mennä diskoileen

mennään diskoon

lennän diskoon

diskoon diskoon


Ei kommentteja: